Szczegóły oferty
Wyjazd / Powrót
Udogodnienia
Mapa
Pogoda
Szczegóły oferty
Położenie
przy nadmorskiej promenadzie w miejscowości Sliema. Ulice handlowe i centra handlowe, kawiarnie, restauracje w pobliskiej odległości.
Plaża
skalista plaża oddalona ok. 1 km od hotelu. Serwis plażowy płatny.
Hotel
KATEGORIA LOKALNA 3*
Kompleks hotelowy składa się z budynku głównego i oddalonego ok.300m budynku bocznego. Położony w centrum Sliemy stanowi doskonałą bazę do zwiedzania miasta oraz do nocnych wypadów dla amatorów dyskotek i klubów nocnych.
Do Dyspozycji Gości
Recepcja, główna restauracja Seastar, bar Subway, azjatycka restauracja a'la carte, włoska restauracja a'la carte, Marina bar przy basenie na dachu, z widokiem na morze i panoramę miasta Valletta czyyny w sezonie letnim, kawiarnia Oblico, nocny bar The Boulevard, kącik TV.
Internet
kawiarenka internetowa odpłatnie, Wi-Fi w recepcji i w pokojach za opłatą.
Sport, Rekreacja I Rozrywka
bezpłatnie: odkryty basen z sekcja dla dzieci, taras do opalania, podgrzewany basen kryty na 7 piętrze czyyny listopad-marzec, leżaki, parasole, ręczniki plażowe, sala fitness.
odpłatnie: bilard, salon fryzjerski i centrum Spa, masaże, sauna, sporty wodne nad morzem.
Dla Dzieci
wydzielona część basenu, pokój gier i plac zabaw dla dzieci w wieku 2-8. Łóżeczko dla dzieci na zamówienie przed wylotem.
Zakwaterowanie
Oferuje 135 pokoi w budynku głównym oraz 131 apartamentów w budynku bocznym (oddalonym ok. 300m.) Wszystkie pokoje typu twin z widokiem na miasto nowocześnie urządzone, z łazienką z wanną lub prysznicem, suszarką do włosów- depozyt, TV/SAT, odpłatnyms sejfem i balkonem. Wifi za dodatkową opłatą. Codzienne sprzątanie. Pokoje z widokiem na morze za dodatkową opłatą.
Wyżywienie
BB śniadanie w formie bufetu.
Informacje Dodatkowe
http://www.bayviewmalta.com
Cena
OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy; bagaż: podręczny 10kg przy polączeniach low costowych (Ryanair/Wizz Air), 8 kg na połaczeniach LOTem oraz bagaż rejestrowany 23 kg na połączeniach Air Malta; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo).
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
Bagaż
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair:10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
Warunki Wjazdowe
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Covid-19
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.
Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.
Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. AKTUALIZACJA OD DNIA 27.10.2020
W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa władze Malty wprowadzają kolejne ograniczenia. Od 29.10.2020 do 01.12.2020 wszystkie bary i kluby zostaną zamknięte. Dodatkowo wprowadza się zakaz sprzedaży i podawania alkoholu w godzinach od 23 do 5 rano.
AKTUALIZACJA OD DNIA 23.10.2020* od dnia 23.10 obowiązkowe testy na obecność koronawirusa przy wylocie na Maltę z lotnisk w Gdańsku i Krakowi, od 14.11.2020 podróżujący ze wszystkich lotnisk w Polsce oraz Niemczech
* obowiązek posiadania negatywnego wyniku testu na COVID-19 (test RT PCR) z wynikiem na 72 godz. przed wylotem lub poddanie się testowi na lotnisku po przylocie na Maltę (testy są bezpłatne)
* do 27.10 na wynik testu na lotnisku oczekiwanie ok 2 godz
* od 28.10. na wynik testu na lotnisku oczekiwanie ok 10 min (wprowadzenie szybszych testów)
* w przypadku pozytywnego wyniku testu kwarantanna na koszt rządu maltańskiego
DODATKOWE RESTRYKCJE OBOWIĄZUJĄCE NA MALCIE OD 19 PAŹDZIERNIKA:
* obowiązek noszenia maseczek w przestrzeni publicznej i w biurach. Zwolnione są dzieci poniżej trzeciego roku życia, osoby cierpiące na choroby układu oddechowego oraz osoby trenujące fizycznie.
* bary i kluby mają być zamykane o 23:00. Te ograniczenia nie dotyczą restauracji
* Zwiększone grzywny i lepsze ich egzekwowanie przez odpowiednie władze (w tym MTA).
* Wszystkie dotychczasowe środki dotyczące zgromadzeń publicznych i dystansu społecznego pozostają w mocy.
Każdy obywatel Polski przybywający na Maltę musi dostarczyć negatywny wynik testu COVID-19 wykonanego do 72 godzin wcześniej lub poddać się bezpłatnemu badaniu po przyjeździe na Maltę (szybki test, oczekiwanie na wynik ok. 15-30 min). W przypadku pozytywnego wyniku testu turyści poddawani są kwarantanie. Rząd maltański przygotował do tego celu specjalne wybrane hotele, w których turyści spędzą czas, aż do otrzymania negatywnego wyniku, który pozwala na zakończenie kwarantanny i opuszczenie wyspy lub kontynuowanie pobytu.
Podczas kwarantanny zakwaterowanie odbywa się na koszt rzadu maltańskiego natomiast wyżywienie na koszt turysty.
Wyjazd / Powrót
Udogodnienia
- Basen kryty
- Basen odkryty
- Bez paszportu
- Blisko lotniska
- Dla rodzin z dziećmi
- Fitness / siłownia
- Kurorty nadmorskie
- Nordic walking
- Przedszkole
- Rowery
- Spa / Wellness
- Sport
- Sporty wodne
Zobacz na mapie
Pogoda
Średnia temperatura w ciągu roku







