Twoje marzenia w naszych rękach

pon-pt 09:00-19:00, sob 10:00-18:00, nd 12:00-18:00Koszt połączenia wg stawek operatora
0ofert

Otwórz własne biuro podróży

Chcesz otworzyć własne biuro podróży? Interesujesz się branżą turystyczną? Dobrze trafiłeś! Spełnienie marzenia o własnej firmie nigdy nie było tak blisko!

My Travel, to nowatorska sieć biur podróży prowadząca sprzedaż usług turystycznych wielu touroperatorów takich jak Wezyr, Neckermann, Itaka, Grecos Holiday, Exim Tours, Net Holiday i wielu innych. W naszej ofercie znajdują się również bilety lotnicze i autokarowe oraz ubezpieczenie turystyczne. Jako nieliczni proponujemy również sprzedaż wycieczek na raty za pośrednictwem tak popularnego banku jak Sygma Bank.

Oferujemy innowacyjne podejście do klienta, nowoczesny wystrój naszych placówek oraz mocno wypozycjonowany portal internetowy, dzięki któremu łączymy sprzedaż internetową z placówkami stacjonarnym uzyskując globalny zasięg, docierając do każdego miejsca.

Jesteśmy pierwszą w Polsce siecią oferującą zintegrowaną sprzedaż oferty turystycznej. Dzięki zaangażowaniu naszych partnerów oraz połączeniu wielu kanałów sprzedaży poprzez konsolidację rynku w krótkim okresie czasu jesteśmy w stanie stać się liderem sprzedaży usług turystycznych.

Dzięki ujednoliceniu działań marketingowych wokół marki My Travel oraz implementacji zintegrowanego systemu obsługi klientów wartość przychodów poszczególnych punktów kilkukrotnie przekracza przychody indywidualnych biur podróży. Dzięki temu możemy zagwarantować szybki zwrot z inwestycji już po 1-1,5 roku. Dla porównania indywidualnie stworzone biuro podróży, działające poza siecią franczyzową, zaczyna przynosić zysk po 3-4 latach działalności.

Czeka na Ciebie wiele korzyści...

Dzięki ujednoliceniu działań marketingowych wokół marki My Travel oraz implementacji zintegrowanego systemu obsługi klientów wartość przychodów poszczególnych punktów kilkukrotnie przekracza przychody indywidualnych biur podróży.. Dzięki temu możemy zagwarantować szybki zwrot z inwestycji już po 1-1,5 roku. Dla porównania indywidualnie stworzone biuro podróży, działające poza siecią franczyzową, zaczyna przynosić zysk po 3-4 latach działalności.

1. Informacje o Firmie

  • prawo do używania marki My Travel
  • pomoc w wyborze lokalizacji wraz z badaniem potencjału sprzedażowego wybranego miejsca
  • indywidualny projekt aranżacyjny

2. Wyposażenie lokalu

  • szyld z nazwą biura zewnętrzny oraz wewnętrzny
  • dekoracje okna wystawowego
  • meble z dostawą i montażem
  • komputery, monitory, drukarka, ksero, fax

3. System obsługi klienta

  • stroje dla pracowników
  • system do zarządzania bazą danych klientów CRM
  • usługa Call Center – kierująca klientów do danej lokalizacji punktu sprzedaży

4. Gotowe jednolite materiały reklamowe dostosowane do każdej lokalizacji:

  • wizytówki
  • ulotki
  • roll Up
  • gadżety reklamowe

5. Marketing i działania PR

  • udział w targach
  • wspólna polityka rozwoju
  • program lojalnościowy
  • promocje i konkursy
  • ujednolicony system promocyjny

6. Działania w Internecie www.MyTravel.pl

  • mocno wypozycjonowany wspólny portal internetowy
  • zwiększenie sprzedaży dodatkowy kanał sprzedaży
  • newsletter
  • promocja na portalu www.facebook.com
  • promocja Google
  • artykuły na portalach branżowych
  • skrzynkę mailową w domenie @mytravel.pl
  • kierowanie klientów do lokalizacji franczyzobiorcy w celu podpisania umowy
  • niezależność informatyczna od dostawców usług zewnętrznych
  • zakładka kontaktowa z pełnymi danymi teleadresowymi franczyzobiorców
  • sprawny wewnętrzny system przepływu informacji

7. System szkoleń i warsztatów dla franczyzobiorcy oraz pracowników

  • wprowadzające
  • systemowe
  • sprzedażowe
  • produktowe
  • zagraniczne
  • know - how oparte na sukcesie i doświadczeniu

8. Najlepsze oferty sprzedaży

  • największych polskich touroperatorów - 50 mln ofert ponad 100 touroperatorów
  • korporacji niemieckich touroperatorów Schmetterling Reisen
  • rezerwacje lotnicze i autokarowe
  • rezerwacje hotelowe
  • wypożyczanie samochodów
  • polisy ubezpieczeniowe

9. Wsparcie sprzedaży

  • system zarządzania sprzedażą wraz z analizami i raportami
  • system kontroli kosztów, pracowników
  • wymiana informacji pomiędzy partnerami w sieci
  • plany targetowe dla sprzedawców
  • wyższe prowizje od touroperatorów dzięki efektowi sprzedaży przez sieć
  • nieskomplikowany system rozliczeniowy
  • opiekę i wsparcie zespołu terenowego oraz pomoc 24/7
  • przyjazna atmosfera sprzyjająca rozwojowi i współpracy

Przwidywana suma inwestycji

  • ok. 30 tys. zł aranżacja biura oraz wyposażenie wraz z opłatą licencyjną
  • nie pobieramy opłat za możliwość sprzedaży poszczególnych organizatorów
  • ok 300 zł miesięcznie za serwis informatyczny, marketingowy i wysyłkowy

Podstawowe wymagania sieci

  • Posiadanie odpowiednich środków finansowych
  • Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku
  • Lokal w Galerii Handlowej lub przy głównej ulicy handlowej w centrum miasta o powierzchni 20-45 m2 własny lub dzierżawiony, o dużym ruchu pieszych,preferowany poziom na parterze z witrynami, najlepiej w pobliżu miejsca parkingowego
  • Wyspy w Pasażach Centrów Handlowych 15-20 m2
  • Biuro podróży My Travel powinno posiadać min. 2 stanowiska do obsługi klientów
  • Podłączenie do linii telefonicznej oraz stałe łącze internetowe
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
  • Zainteresowanie turystyką oraz znajomość zagadnień Internetu

Dane kontaktowe

Przemysław Ciesielski

franczyza@mytravel.pl

tel. 513 166 577

Zainteresowany otwarciem własnego biura? Skontaktuj się!

Dlaczego warto nam zaufać?

  • Zaufało nam już 329 365 turystów,
    96% z nich poleca nas
    swoim znajomym
  • Jesteśmy członkiem Polskiej
    Izby Turystyki
  • Mamy certyfikat Rzetelna Firma

Kontakt

Zgłoś uwagi

Podziel się swoimi uwagami, które pomogą nam dopracować naszą stronę. Dziękujemy.

Wiadomość została wysłana

Dziękujemy za Twoje uwagi :)

Proszę poprawnie uzupełnić pola.

Spróbuj ponownie.